Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Na co narzekają pasażerowie pociągów? Kolejarze publikują listę skarg! [RAPORT]

red
Skargi do Urzędu Transportu Kolejowego (UTK) to druga droga zgłaszania uwag do zachowań przewoźników. W pierwszej kolejności pismo powinniśmy skierować do przewoźnika (np. PKP). Jeśli odpowiedź nie będzie satysfakcjonująca lub w ogóle jej nie będzie (przewoźnika ma max. miesiąc) powinniśmy się zgłosić do UTK. Na co narzekają pasażerowie? Więcej na kolejnych stronach. 

Zobaczcie też: Pociąg-biuro odjeżdża z Warszawy. W środku biurka, ksero i kawa [ZDJĘCIA, WIDEO]
Skargi do Urzędu Transportu Kolejowego (UTK) to druga droga zgłaszania uwag do zachowań przewoźników. W pierwszej kolejności pismo powinniśmy skierować do przewoźnika (np. PKP). Jeśli odpowiedź nie będzie satysfakcjonująca lub w ogóle jej nie będzie (przewoźnika ma max. miesiąc) powinniśmy się zgłosić do UTK. Na co narzekają pasażerowie? Więcej na kolejnych stronach. Zobaczcie też: Pociąg-biuro odjeżdża z Warszawy. W środku biurka, ksero i kawa [ZDJĘCIA, WIDEO] Daniel Siwak
W zeszłym roku do Urzędu Transportu Kolejowego (UTK) wpłynęło 1151 skarg. Pasażerowie narzekali na jakość przewozów, złą obsługę czy kolejki. Sprawdziliśmy jakie uwagi do przewoźników miały osoby podróżujące pociągami. Kliknij w zdjęcie, aby dowiedzieć się więcej.
od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto